torstai 13. marraskuuta 2014

This week

Hola! Keskiviikko aamuna Mummi ja Tapsa lähtivät takaisin suomeen. Tiistaina he olivat täällä La Lagunassa kylässä mun luona. Näytin kaupunkia ja missä asun. Oli tosi kiva näyttää jollekkin läheiselle sieltä suomesta, että missä ja miten oikeasti elän täällä. Ei sitä ymmärrä kuvien tai puheen kautta yhtä hyvin. Eilen meillä oli taas yksi työpaja. Tällä kertaa tehtiin koruja kierrätetystä muovista. Tänään mulla oli espanjan tunti ja sen jälkeen menin hakemaan shusia ,mutta unohdin rahat kotiin, eli ei shusia mulle tänään. Tyypillistä.
Nyt kirjoitan blogia ja sen jälkeen alan valmistelemaan  esitelmää Suomen joulusta!! Olen nyt jo joulufiiliksissä, vaikka ei edes tunnu siltä että olisi marraskuu. Ehkä mulla on sisäinen kello joka kertoo, että kohta on joulu! hehe Niin ja sitten katson Blues-Kärpät pelin teksti-tv:n, facebookin ja tulospalvelun kautta. Siinä tämä viikko tähän mennessä. 

Besos!


Hola! El miércoles mi abuela se fue a Finlandia después de sus vacaciones aquí. El martes enseñó La Laguna y mi casa a ella. Me gusté enseñar a alguien de mi familia como vivo aquí porque no es lo mismo como enseñar fotos. Tienes que vivirlo para entender. Ayer tuvimos un taller de joyería reciclada con plástico. Hoy fui a comprar shusi después del clase de español, pero, olvidé mi dinero en casa, así no podía comprarlo.. Hoy voy a preparar una presentación sobre la Navidad en Finlandia. 

Besos!

Mummi&Tapsa


 El Taller

Pendientes de plastico reciclada

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti